menuordersearch
kalano.ir

گارانتی بازگشت وجه ,

جستجو
گارانتی بازگشت وجه
رویه‌های بازگرداندن کالا و وجه 
اطمینان و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های کالانو بوده است و در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد . با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب امورمشتریان در نظر گرفته شده است . کالانو موظف است کلیه محصولات را از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برساند . اما با توجه به گستردگی گروه‌های کالاهای ارایه شده در سایت محصولاتی که دارای گارانتی پشتیبانی  شرکت سازنده می باشند مشمول شرایط  بازگشت کالا نبوده و هرگونه ایراد یا مشکل را مشتری می تواند از طریق گارانتی محصول پیگیری و رفع نماید . برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، کالانو 7 روز  فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است .
 
لطفاً توجه داشته باشید :
- باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، آبسردکن، مایکروویو و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
 
شرایط بازگرداندن کالا
 
استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
 
- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به کالانو‌ اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کالانو بازگردانده شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.
- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد امورمشتریان کالانو‌ از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است . 
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. 
- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود .
توجه :  انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد .
- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به امورمشتریان کالانو‌ ( شماره تلفن 02126651007- 02126651007) اطلاع داده شود.
- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز‏، باید انصراف خود را به واحد امورمشتریان اطلاع دهد.
در این حالت ، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس امورمشتریان ، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده  باشد ، در شرایط اولیه خود ( پلمپ ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود 
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
- اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
- آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به امورمشتریان کالانو‌ اطلاع داده شود.
- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و کالانو‌ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کالانو‌ بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به امورمشتریان  کالانو‌ ارسال شود.
- در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به کالانو‌ بازگردانده شود.
 

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش لوازم شخصی و بهداشت و مراقبت، لوازم بدنسازی و سنجش سلامت
 
- اطلاعات این محصولات صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده، نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و کالانو مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.
- کالانو مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
- درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از این محصولات یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت‌‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه کالانو‌ در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
- کالانو نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده از این محصولات مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.
 
ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش پوشاک و کفش
 
 - به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی و طبیعت خاص فروش اینگونه کالاها، این گروه شامل مهلت تست 7 روزه نیستند. بنابراین برای استفاده از گارانتی سلامت فیزیکی یا تعویض سایز مشتری می‌پذیرد در اولین فرصت  و حداکثر تا 12 ساعت پس از دریافت کالا، درخواست خود را با ذکر شماره پیگیری سفارش، به امورمشتریان کالانو اطلاع دهد.
-  درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که کفش  یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد. 
 
ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به گروه فرش 
 
- در صورت ارسال کالا توسط تحویل فوری کالانو، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش،  سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود. 
- در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند. هرگونه  درخواستی از طرف مشتری  تنها پس از  تایید و اعلام نظر کارشناسان  کالانو قابل پیگیری خواهد  بود.
 
ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به دوچرخه
 
- در صورت ارسال کالا توسط تحویل فوری کالانو، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش،  سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود و در هیچ صورتی کالا مرجوع نخواهد شد.
- در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند. هرگونه  درخواستی از طرف مشتری  تنها پس از  تایید و اعلام نظر کارشناسان  کالانو قابل پیگیری خواهد  بود.
 
 

کالا را چطور ارسال کنید؟
 
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان امورمشتریان تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با امورمشتریان کالانو جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه  کالای اصلی ارسال شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس kaalaano1@gmail.com ایمیل کنید.
اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
- در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید.  لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با  ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید امورمشتریان به حساب مشتری واریز می‌شود.
-از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان عکس و تصویری از رسید تهیه و آن را به آدرس kaalaano1@gmail.com ایمیل کنید
- اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با امورمشتریان کالانو تماس بگیرید.
- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
- بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
 
استان تهران - شهر تهران - صندوق پستی:  1769993551
 
 

محاسبه هزینه ارسال کالا وتعویض آن 
 
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان امورمشتریان کالانو‌ برسد، هزینه‌های ارسال به عهده کالانو‌ است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  همراه کالا  به شرکت کالانو‌ ارسال شود. همچنین تصویری از رسید تهیه و به آدرس kaalaano1@gmail.com ایمیل شود .
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان کالانوهزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
- کارشناسان امورمشتریان کالانو‌ ایرادهای اعلام شده توسط  مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان کالانو‌ تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ کالانو‌ بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب  کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، کالانو تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و کالانو در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.
- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط کالانو‌، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان امورمشتریان ، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
-  هنگامی که وضعیت کالا در واحد امورمشتریان، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد .

درخواست خود را چطور به امورمشتریان اطلاع دهید؟
 
از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

- با شماره تلفن 02126651007- 02126651006امورمشتریان کالانو تماس بگیرید.

- پیام خود را در صفحه "تماس با ما"با انتخاب موضوع امورمشتریان  ارسال کنید.

ازطریق شماره پیامک 50005353723 کد پیگیری کالا را پیامک کنید .

ازطریق پست الکترونیک به آدرس kaalaano1@gmail.com  کد پیگیری محصول را ارسال کنید .

 

 
 
 



نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر